Els alumnes de 1r d'ESO participem un any més a l'Audiència Pública de nens i nenes del districte de Nou Barris. Aquest curs treballem "El Zoo que volem", cosa que pot permetre introduir-lo fàcilment en assignatures bàsiques de l'aprenentatge dels infants, a la vegada que es tracta d'una institució amb una història ben remarcable i important a la ciutat.
No hi ha millor manera que començar el projecte coneixent en primera persona el Zoo.
 Al matí hem fet unes activitats per conèixer nens i nenes d'altres escoles de Barcelona que formen part com nosaltres del projecte, i després ja hem pogut visitar el Zoo per prendre consciència. Ens posem a treballar per tenir a punt una proposta conjunta del "zoo que volem" que es presentarà a l'alcaldessa i a la resta de polítics a finals de curs.

Si voleu veure unes quantes fotografies de la jornada, només heu de fer clic sobre la imatge.